Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Amiak





Czemu nigdy wcześniej tego nie widziałam? Najsss, tylko ten Pan po prawej budzi moje mieszane uczucia Jakiś szpieg z krainy deszczowców :D




w ogóle to mam coś dla Ciebie, cudowne i...niezwykle adekwatne


"jak wszystkie koty mam oczy magiczne
i chodzę bardzo cichutko, nawet nie poczujesz
kiedy tu jestem i kiedy patrzę na ciebie"

aż czuje się na plechach ten wzrok

Kot to tylko pretekst,to taka afirmacja ulotnej chwili a może to cała Kota natura?
i nigdy nie wiadomo co będzie dalej


bardzo malowniczo,bardzo pięknie!
Aż czuję te dźwięki, ten klimat


może i rzeczywiście nic się nie stało...

dzięki

klasa jak zawsze


"You never change things by fighting the existing reality. To change something, build a new model that makes the existing model obsolete."


Alek, ZAJEBIOZA!


whoa! zajebistość


jak dla mnie super, świetne kolory i klimat bardzo fajne cienie od poręczy i latarni


doktorze Schwarz, miło Cię widzieć na Digarcie! xD
praca jak zwykle schwarz-wymiata


zupełnie nie wiem nawet dokładnie dlaczego,ale wzbudziło moje pozytywne uczucia, fajna krecha,takie rach-ciach i stoi, lubię to - pozytywnie architektoniczne


baardzo fajnie ciśniesz ołówkiem nic dodać nic ujać
w przyszłym roku zdajesz?


świetne kolory! super akwa
...tylko ten człowiek w płaszczu trochę mi się z duchem kojarzy,bo jest taki...półprzezroczysty xD


baaardzo fajne wykorzystanie technik
jak i piesek bardzo sympatyczny xD
urzekające!


hahaha to też mi się skojarzyło z moją wizją niewinnej dziewuszki


hehe, mnie się podoba,ale dlaczego dla mnie możesz mi wytłumaczyć?


zmysłowe,lubię takie
i super futerko kotka wyszło


fajny masz podpis
ogólnie ołówkowo fajne,ale tego ptaszka to na cholerę dorzucałaś? ;p
co do ptaszka to jestem na nieee ;p


wszystko co w jakiś sposób porusza, jest dobre
jeśli Ty masz radość z tworzenia, a ktoś z odbioru tego - to znaczy że jest dobrze, nawet jeśli te radości diametralnie się różnią i z czego innego wynikają Tak myślę :P

Dzięki za dedykację,wow,pierwszy wiersz dla mnie! xDD


no wiec jak chcesz krytyki to proszę (choć ze mnie też żaden mistrz )
mam wrażenie że za bardzo "skrobiesz" tym pędzlem,nie pozwalasz akwareli swobodnie płynąć ,dajesz a mało wody i nie mieszasz kolorów wszystko jest takie bezkształtne i ciężkie
Jak na tak zaczynałam zupełne pierwsze kroki z akwarelą, to uczyłam się najpierw plamy robić, namocz sobie kartkę dużym pędzlem i rób kropki,plamy, mieszaj kolory, patrz jak to działa, "czym to się je" i nie zawsze warto się starać wrysować każde okienko i szczegół-czasem fajnie jest pociągnąć wszystko jedną zróżnicowaną plamą no ale to też zależy od konkretnej pracy jaki efekt chcemy osiągnąć
Powodzenia!


piękne!
technicznie ideał


yay!
RrrRR



1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt